Blog Fariz Izhan Lebih Ramai Pengunjung Brazil berbanding Malaysia? Tulis BM Lah

Pos mula-mula tulis bahasa enggeris sebab nak tackle pengunjung US..ye la..Aku tak tulis bahasa brazil, bahasa enggeris boleh lah.

Tapi aku heran lah. Pos mana yang diorang baca? Aku agak diorang tengok lukisan aku lah, sebab lukisan tak perlu mana-mana bahasa untuk terjemah.. kan?

Ni korang boleh tengok statistik penuh bagi pengunjung tahun 2014;

Laporan Tahun 2014

 

Oleh kerana ramai pengunjung Malaysia maka aku tulis dalam BM. Seronok sikit nak balas komen..kan

Okay. Sekian saja laporan untuk minggu ini..

Nah lukisan aku waktu selsema..hehe

selsema

2
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
farizizhanAmir Ariff Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Amir Ariff
Guest
Amir Ariff

orait

farizizhan
Guest
farizizhan

jom brekpes